Forum Forum 79 PDH Forum 79 PDH "Wilki" im. Wa-Sha-Quon-Asin
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Co trza zrobić...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 79 PDH "Wilki" im. Wa-Sha-Quon-Asin Strona Główna » Wyprawa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Co trza zrobić...
Autor Wiadomość
onsen
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post Co trza zrobić...
No dobra, dobra wiem, że miałem to zrobić (założyć temat) wcześniej ale nie miałem dostępu do neta, no ale jest więc wszystko ok... no więc zaczynajmy tutaj macie listę spraw jakie musimy zrobić na wyprawę, macie podawać w jakiej kolejności według was mamy tym się zajmować, czyli taki terminaż zrobić...:

- Patronat chonorowy;
- Patronat medialny;
- Lista sponsorów;
- Uprawnienia i kursy;
- Zamknąć listę uczestników;
- Ustalić zespół roboczy;
- Zdobyć środki grantowe;

... no i to by było na tyle... ja od siebie powiem, że tak dla mnie to chyba trza by było jako pierwsze to zająć się listą uczestników...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:16, 06 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Orzech
200 km



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z drzewa

Post
Hmm.. według mnie, zanim będziemy załatwiać patronat medialny, trzebaby jakieś ładne ymm.. ogłoszenia/ ulotki/ plan tego całego przedsięwzięcia, żeby im się chciało w ogóle nami zająć. Lista uczestników jak podejrzewam zmieniać się będzie jeszcze nie jeden raz, więc to najtrudniejsza rzecz do określenia. ..

>>Onsen, czy mi się wydaje, czy poprez kliknięcie na linka w Twoim podpisie na Bite Fight masz tam jakies punkty/bonusy czy coś w tym stylu? A jeśli tak, to trochę nieuczciwe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:03, 07 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Filip Springer
125 km



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
kolejnośc jest taka:
stworzenie zespołu roboczego
plan działania
patronat honorowy
patronat medialny
sponsoring
równolegle do tego idą działania:
- zamykanie listy uczestników
- wysyłanie zgłoszenia
- robienie kursów i uprawnień
Do objęcia sa następujące obszary:
- promocja medialna- biorę na siebie+1osoba do pomocy(czyli zdobycie patronów medialnych i utrzymywanie z nimi stałego kontaktu, wysyłanie relacji itd)

- patronat honorowy- 1 osoba- czyli roboty na miesiąc- trzeba napisać maile ładne do Wojewody, Marszałka Województwa, Prezydenta Miasta itd o patronat honorowy)

- ustalenie listy potrzeb i wysyłanie błagań do sponsorów- 2 osoby(czyli ustalają listę potrzeb- produktów, sprzetu i usług które będa nam potrzebne na Wyprawie a następnie piszą i dzwonią do sponsorów o wsparcie)

- pisanie wniosków grantowych(jesień 2006)- 2 osoby(trudne ale wdzięczne- po przeszkoleniu na specjalnym kursie/kursach będą musiały znajdować mozliwości aplikowania o fundusze grantowe- z kuratorium, fundacji różnych, miasta, wojewody itd oraz pisać wnioski o przyznanie tych wniosków)

- koordynacja działań wszystkich członków zespołu- 1 osoba- prowadzi "biuro", pilnuje terminów do których zoobowiązali się członkowie zespołu, ponagla, rozlicza z efektów, trzyma kontakt ze sztabem Wyprawy

- szkolenie i zdobywanie uprawnień, oferty kursów i szkoleń- 1 osoba(jej zadaniem będzie wyszukiwanie i informowanie druzyny o mozliwości rejsów, szkoleń itd, ponadto będzie musiała pracować nad zapoznaniem druzyny z klimatami morskimi- zbiórki o szantach, piratach i wielorybach)

Ufam że na biwaku rocznicowym ustalimy plan działań i podzielimy się obowiązkami. Teraz o tym piszę bo możecie się zastanowić co i jak. Kto się zdeklaruje pierwszy na tym forum ten lepszy bo zaklepuje sobie obszar który mu najbardziej odpowiada.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:45, 07 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Orzech
200 km



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z drzewa

Post
Tak szybko i treściwie, bo mam mało czasu: ja biorę pod uwagę trzy ostatnie podpunkty, a najbardziej ten o koordynacji Cool


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:34, 08 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Filip Springer
125 km



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
koordynację niestety najchętniej powierzyłbym dwóm osobom: Doci lub sobie- ze względu na nasz bliski kontakt ze sztabem Wyprawy, a biorąc pod uwagę moje ilości wolnego czasu to Docia by była całkiem dobra:):):)co Ty na To?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:00, 08 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Filip Springer
125 km



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
chyba że bardzo chcesz być Paulina tą co ściga, w sumie bardzo dobrze się sprawdziłaś przy psach więc jak mawiał ślepy koń do dżokeja "nie widzę przeszkód" tylko wiem ile nerwów to kosztuje i ty po psach tez wiesz


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:01, 08 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Filip Springer
125 km



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
Po burzliwych dyskusjach na biwaku rocznicowym zapadły następujące ustalenia dotyczące Wyprawy Wędrowniczej 2007 zaangażowania Wilków w nią.

Terminarz działań:

Lista uczestników i wysłanie zgłoszenia koniec kwietnia 2006

Materiały promujące przedsięwzięcie i drużynę-
- ulotki Filip
- prezentacja 16 maja
- strona Tomek

Patronat honorowy koniec maja

Patronat medialny koniec czerwca
Szkolenia od czerwca 2006

Podsumowanie dotychczasowych działań
/podjęcie decyzji o kontynuacji koniec wrzesień

Działania sponsorskie IX 2006 do 2007- z rewizją w X

Pozyskanie grantów od jesieni 2006



Kryteria we wrześniu, jeśli ich nie wypełnimy wycofujemy się z Wyprawy:

- każdy ma kasę 250 zł – wpłacamy do wspólnej kasy
- wykonanie działań zaplanowanych do września 2006- 100%
- 90% uczestników jest po kursie wewnętrznym organizowanym przez sztab wyprawy
- zaangażowanie członków drużyny- ocena i weryfikacja tych co nic nie robią

Stworzony na biwaku zespół roboczy wygląda tak:

do patronat honorowy Magda
do pozyskiwanie sponsorów Magda/ Docia
do pisania wniosków grantowych Paulina / ?
odpowiedzialna za szkolenia- Kamila
do zarządzanie majdanem- Docia
do patronów medialnych Filip
strona internetoowa Tomek
Prezentacja/ulotki Adam/Banan


Na razie mówimy o 7 osobowej załodze:
7 osób Wyprawa Wędrownicza 2007- lista uczestników
- Dorota Domańska
- Agata Cieślewicz
- Paulina Laskowska
- Magda Grześkowiak
- Adam Hasiak
- Wojtek Oczujda
oczywiście do września może ulec rozszeżeniu


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:10, 09 Kwi 2006 Zobacz profil autora
*
Gość






Post
zanim patronaty medialne, radzę popracować nad ortografią;)
Sob 18:49, 29 Kwi 2006
Orzech
200 km



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z drzewa

Post
* napisał:
zanim patronaty medialne, radzę popracować nad ortografią;)

Wyśmiewam Cię. A pff.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:32, 30 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Filip Springer
125 km



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
jakoś nam do tej pory się udawało w listach do sponsorów błędów unikać,i nieźle na tym wychodziliśmy
za to każde pismo PODPISYWALIŚMY, tak jak wątki na FORUM.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:41, 30 Kwi 2006 Zobacz profil autora
onsen
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
Filip Springer napisał:
Prezentacja/ulotki Adam/Banan


eee... to ja mam pytanko co ma\musi\mile by było gdyby było\itd.\itp. się znajdować w tej prezentacji? Tak fajnie by było gdyby ktoś odpisał przed 16 maja...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 1:53, 01 Maj 2006 Zobacz profil autora
gość rzetelny:)prawdziwy:
Gość






Post
( tu były dwa posty... za podpisywanie się jako "gość" posty usunięte... rejestracja naprawdę ne jest trudna - administrator)
Śro 22:32, 03 Maj 2006
Shugo
Moderator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
No co co z tą prezentacją? Wypadało by się w końcu wziąść do roboty...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:27, 08 Maj 2006 Zobacz profil autora
Dorota
50 km



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
Ja mam pytanko kto ma wplyw na Tomka D psełdo kangur bo strona coś jest cięko aktualizowana i narazie nie ma słowa o wyprawie Tomku jeśli mnie czytasz to zrób coś z tym jeśli chodzi o prezętacje to ja prubowałam coś stworzyć ale zostałam skrytykowana przez jednego Webmastera i skrzydla mi opadły ale się znowu zmobilizuje.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:52, 04 Cze 2006 Zobacz profil autora
Dorota
50 km



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Post
i myśle sobie że to było by dobre miejsce też na pisanie co kto już zrobił np patronat chonorowy słyszałam że już jest załatwiony może by napisać do kogo się zgłosiliśmy i czy ktoś odpowiedział no i jak to proźba do Madziaka:)
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:56, 04 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 79 PDH "Wilki" im. Wa-Sha-Quon-Asin Strona Główna » Wyprawa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin